Outfit, lite mat och lite nytt.

image517
Som vanligt, 2K By Gingham Tee och Cheap Monday Jeans.
Det är så jag trivs bäst.


Idag efter mitt besök i metropolen Borensberg fick det bli raka vägen till Ica Maxi och hämta utt mitt paket från Streetoutlet, för mina fina t-shirtar hade kommit dit idag. Vart en skön promenad hem efter det, med en lakrispuck, inte helt fel. Va sugen på grillat men fick bli en tacorulle istället, så ska snart öppna mig en kall folköl och stopp i mig den där tacorullen. Sen är det nog dags för lite Mario Kart Wii, börjar få abstinens, va flera dagar sen nu. Men först av allt måste jag ta en titt på mina nya t-shirtar för det har jag inte hunnit med än, önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: www.xanor.se

HM har köpt Cheap Monday vilket gör det till ett "Svensson-märke" :-P

2008-04-23 @ 23:16:14
URL: http://www.xanor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen