tvensamkvällar.

Har tillbringat en stund framför teven nu och inser väl att jag har rätt så tråkigt. Såg på Myggan men det va inte lika kul idag, har sett Idol från igår, men tyckte inte det va något vidare heller, och är mitt i Idol från idag nu, men Idol är inget kul att se på ensam. Men ska väl lida mig igenom det här sen blir det Studio 60 on the sunset stip, det är en riktigt bra serie i alla fall.

Vore kul om man hade något intressant att skriva någongång, men ni behöver inte känna er tvingade att läsa allt, läs bara det som ser kul ut! lycka till.

Kommentarer
Postat av: XaNoR

Nu har jag läst igenom allt... Faan du har bloggat redigt ett tag nu...
ÅTERIGEN -> DITCH DA BITCH!!!

2007-09-27 @ 10:30:15
URL: http://www.xanor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen