Tee.

John hade en av mina T-shirtar på sig i ett blogginlägg för ett tag sen, och tydligen hade han fått ganska många kommentarer på den. Men han hade tyvärr ingen länk till mig då, så tyckte han kunde lägga in den bilden igen och sen länka vidare till mig, så det har han gjort nu. Snällt! (johnvalencia.blogg.se) Hans blogg har en ANING fler besökare än min så med lite tur kanske det trillar in några beställningar.

Har redan blivit ett gäng kommentarer där, kul! och någon undrade visst även om han och jag hade sex igår, för de utgick visst ifrån att jag var 'sån'. men så vi är på det klara med det så hade vi inte det.

Upptäckte att jag visst råkat plocka bort min mail från min hemsida, vilket är jävlgit smart! Orkar inte lägga till det nu heller för har inget fungerande FTP program på nya datorn, typiskt. Men ni som hittat hit kan ju skriva en kommentar, men annars är mailen: [email protected]


Kommentarer
Postat av: John

Men jag såg att någon hade frågat det där om sex, vilken idiot...We would never

2007-09-22 @ 22:26:00
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen