Radiostyrt.

Det börjar visst bli mycket på den fonten nu. Onsdag, torsdag ska vi bygga ny Mini-Z bana på södergården här i stan. Vart tvingade att plockla ner banan när en skola brann ner och de behövde lokalerna, men tydligen va de inte i så stort behov och har inte ens använt lokalen. Men men, en större och bättre bana blir väl snart uppbyggd istället.

320252-36

Idag har jag mekat 6 timmar med min Yada, renoverat diffara. Vilket innebar att plocka ner hela bilen, diffara, tvätta i lösningsmedel, montera ihop med nya lager och nya oljor, tog som sagt ett bra tag. Lite sorligt att se sin fina 4000kr leksak ligga i spillror på ett bord. Men förhoppningsvis blir den fin, ren och hel sen när jag är helt klar.

Min 1:18 Shark kommer det antaligen en massa fina delar till snart, så ska bli kul att få igång den igen med. Sen får man väl se om man ska inskaffa en 1:10 drifting bil och kanske ett flygplan sen i vinter med, det är mycket tjat och mycket pågång.

Såklart jätte intressant för alla läsare att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen