Myran vs Max.

stolar
EM har kampanjpris på sin Myran kopia Max, och känner att det återigen börjar rycka lite i möbelnördshoppingtamen. Skulle extremt gärna vilja ha Arne Jacobsen orginal stol, men om man inte är super rik så funkar det ganska bra med kopior, till mer än en 10-del av priset med så är ju 199kr ett rätt bra kap.

Vinterjacka får nog komma i första hand, men om det blir pengar kvar så ska jag inhandla två svarta, vill hellre ha röda men tror erbjudanet bara gäller vita och svarta, ser så ut på hemsidan. Jag fyller den 19 oktober så den som känner sig genirös är välkommen med en pressent.
På möbel/inrednings delen av min önskelista står alltid en Barcelona fotölj överst, finns bra kopior från 4500kr, eller super bra kopior för 12000kr eller vintage orginal för lite till. men annars är det en brun eller grön ryamatta jag helst skulle vilja inhandla nu och ny soffa och större lägenhet och lite till.

nörd,nörd,nörd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Tack för kommentaren i min blogg :) Brukar minsann hålla mig uppdaterad på din blogg. Visst, super nintendo är det bästa. Och jag vill ha ett! Du har möjligvis inget till salu. Du verkar ju ha en hel del pryttlar :P

2007-09-23 @ 22:15:47
URL: http://lime1985.blogg.se
Postat av: John

Do you two know each other?

2007-09-23 @ 22:55:20
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen