Dagen.

Har vart trött och tråkig. Är äntligen helt klar med renoveringen av min YADA och det har gått på en hel del. Men idag va Peter väldigt snäll och gav mig en sprillans ny pipa, så där tjänade jag in 400kr. Peter och jag va förbi flyggältet en sväng. Kul, har inte vart där ute förut. Tyvärr stilade Peter lite mycket och det resulterade i en crash en bit utanför flygfältet.

Efter det stressade vi in till Motala och skulle på Mini-z möte, skulle egentligen ha börjat bygga på nya banan idag men föreståndaren kom aldrig med de grejer vi skulle ha så vi kom aldrig igång, så det vart mest en massa skitsnacka som vanligt, men det är väldigt trevlgit det med ibland.

Nu är jag i alla fall hemma igen, har en hel del inspelat på boxen från kvällen som jag får se på inatt. Har även ett nytt Nintendo Wii spel jag måste hinna spela, FIFA 08.

Kanske det nördigaste och tråkigaste inlägget någonsin, men jag är trött.. och nördig, så det bjuder jag på. Orkar inte vara mer kreativ idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen