Tv-klocka.

image99
En vän visade mig den här klockan och tyckte den skulle passa mig, har sett den tidigare i någon KING reklam eller liknande, och samma tanke slog mig nog då. Den är från Dolce & Gabbana och kostar 'bara' 2075kr på uret.se ändå, med tanke på hur snygg den är och vilka som gjort den. Och med tanke på att Peter som visade mig klockan funderar på att köpa en klocka för 215 000kr så är den här billig! Tv-nörd som jag är så skulle den passa mig perfekt.

Va fan håller jag på med, har inte lyckas slita mig härifrån än, kaffe, NU DENNIS!

Kommentarer
Postat av: Peterth

Det är inte vilken klocka som helst!
en Vacheron Constantin Royal Eagle Chronograph: http://www.watchonwatch.com/products/vacheron_constantin/royal_eagle_chronograph____

är kanske till och med värd 216000:-
Skämtåsido, det blir nog en Longines Evidenza. Kostar bara 19000 istället.

2007-10-15 @ 00:32:37
URL: http://peterth.wordpress.com
Postat av: Kajsa

annars har vi klockor på Lidl för 49,90. Mkt populära!
;)

2007-10-15 @ 14:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen