Formgivaren.

Jag har såklart många strängar på min lyra, och ibland känner jag för att gå i min farfars fotspår och vara en riktig mästersnickare, här är två hyllor jag byggt som jag själv tycker är ganska så fina. Farfar har byggt hela våran sommarstuga och han hade även sin verkstad där, så det finns en hel del matreial kvar, så av lite teak och ek bitar byggde jag dessa två.

320252-74
Ek hyllan i hallen.

dkhylla2
Teak hyllan i badrummet.

Kommentera snällt så jag blir glad.
Eller som Olle Ljungström sjunger
'Säg något snällt om mig eller där jag bor'

Kommentarer
Postat av: lill-sarah

fan vad duktig du är dennis, snyggt! :)

2007-10-06 @ 14:12:36
Postat av: John

Really nice

2007-10-07 @ 08:52:35
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Anonym

du är den bästa, skitfina är dom :)

2007-10-08 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen