Inomhusflyg i Motalasporthall.

Igår va vi där mellan 5 och halv elva på kvällen, Peter tvingade på mig att flyga helikopter, han skrev upp mig på pilotlistan utan att ens fråga, men som tur va gick det bra, som sagt har jag inte flugit helikopter förut, men några vart faktiskt tillochmed imponerade av att jag va så dutkig redan från början, flög en lite mindre Helix 3D igår och idag en något större Eagleye från Art-tech, gillade den lite större bättre tror jag, den va mycket lugnare och kändes mer lättflugen, men det är väl typiskt att man ska tycka att det är kul med, för det är ingen billig hobby det här.

Idag va vi där redan 07.50 i morse, det va många trötta farbröder där som inte hade sovit en blund på hela natten. Claes tyckte jag skulle flyga på uppvisningen med, aningen pinsamt när man knappt kan flyga men det gick bra, visserligen flög jag även alla andra gånger inför publik. Nog om detta, men man ska vara en stolt nörd.

Har visst förresten med mig en ny driftingbil hem med, i byggsats. Så nu har jag något att bygga på ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen