Vill ha.

Längesen jag handlade kläder nu känns det som, så suger lite i shoppingtarmen. Vill ha svarta Converse, men är samtidigt lite sugen på de svarta Cheap Monday med droppar på, eftersom det skiljer nästan 400kr i pris med så är de kanske att föredra. Är sugen på fler 2K By Gingham tee´s med, för det är den och mina Cheap Monday t-shirtar jag tycker om bäst. Men jag har de 6 mest intressanta Cheap Monday
t-shirtarna redan, kommer kanske lite nya snart, så får bli fler Gingham sålänge med andra ord, men även där skiljer det över 300kr  per tee.

Men har inte handlat en enda julklapp än, så for hålla lite på mitt eget.


Foton stulna som fan från Zoovillage.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen