Brum brum.

Så nu kom jag hem från lite bilkörning, helt sjukt roligt va det, vi byggde driftingbana med mina små koner och några stolar. Jag, Rickard, Hasse och Tomas blev det, riktigt trevligt och jag fick på min nya fina kaross. Den fick visst några repor och bucklor direkt, men vad gör det. Fick bli Burger King på hemvägen med, inte helt fel.

Hade planerat att åka till sommarstugan/pappas hus idag med, men Johan ringde och va så stressad så orkade inte stressa iväg nu så får hoppa det. Va meningen att jag skulle hjälpa pappa att montera ihop några IKEA saker så skulle han bjuda på öl, hade nog vart trevligt, men en lugn dag hemma kan även det bli trevligt.



Bildtext: min Audi A4, Hasses, min och Rickards bilar, min 'hög',
fler högar och Rickard och Hasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen