DKD PLEXI.

Ritade en hylla som jag lät en av mina vänner som jobbar med plast tillverka. Blev så himla nöjd. Tanken är att jag ska börja sälja den i min webbutik under mitt eget märke framöver. Dock minde en den jag specialtillverkade nu. Gjorde en på 180cm nu för att den ska passa perfekt över mina lådor i vardagsrummet. Den ska upp över där och prydas med fina tavlor och LP-skivor med fina omslag. Sen ska även en skivaspelare inhandlas. En Rega RP1. Vit. Kommer bli så vackert. Och hoppas att försäljningen av hyllorna kan gå bra så jag blir rik. Som ett troll. Nån gång. Har rätt mycket idéer som är tanken ska förverklas och säljas under mitt namn sen. Men det krävs ett jävla kapital. Så handla nu. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen