Typ skit.

Kom hem helt slut från jobbet igår. Tänkte att ett gubbvil skulle hjälpa. Men icke. Kom med feber istället. Fick ställa in taco och filmmys. Känns inte bättre idag. Jag som skulle jobba företagsmässa, ha hockeykväll coh fira St. Patricks day. Fy fan. Har vart såhär flera gånger nu. Att hög feber kommer och hälsar på 1-2 dagar bara. Ont i bröstet med. Men tror inte mitt hjärta kommer lägga av än. Det tål mycket stryk. Men jag har vart dum som jobbat och festat lite med feber den sista tiden. Måste ge det tid så jag blir helt kry. Men finns fan inte tid. Det ger sig. Hockeyn tänker jag fan inte missa i alla fall. Får ligga här och skutta i soffan med mina febersvettningar. Kvartsfinalerna har vart så jävla bra. Och Färjestad lär ta den tredje idag ockå. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen