Vilken helg.

 
Vilken helg jag har haft. Underbar. I fredags gick jag ner till Sjöbris efter jobbet. Min första egna artisbokning, en trubadur som spalde. Super bra. Träffade trevliga vänner och satt kvar där hela kvällen. Fantastiskt kul. Även om det blev lite för mycket. Skulle egentligen ta det lugnt för att vara pigg till Mattis 30årskalas. Vilket vart hur bra som helst även om jag va lite sliten. Vi blev väl ca. 40 pers i en lokal på motorcykelklubb. Men knuttar som bartenders och allt. Smörgåstårta, bra folk - resulterade i en hejdundras kalas. Så mår lite som man förtjänar idag. Men det va det helt klart värt. Skulle behöva en helg till för att vila upp mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen