Skägg.

Shoppat lite idag. Ett par Mishkaskjrtor jag haft ögonen på länge dök helt plötsligt upp på Plndr, Karmaloops nya erbjudandesida. Så blev riktigt billigt. Fick bli två t-shirtar med. En Mishka och en klassisk RockSmith som jag velat ha länge med. 800 spänn med frakt för något som skulle gå på nästan 3000 i sverige. Men det resulterade i att jag behövde beställa den matchande kepsen till skjortan från Cali också, och en Kings Snapback råkade trilla med. Lycka. Klippt mig och fixat lite skägg idag. Ska köra på lite längre helskägg nu ett tag beslöt jag mig för. Behöver inte vara snygg just nu så kan testa något nytt. Slutspel snart med så måste ändå samla slutspelskägg. Skägg skägg skägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen