Igen.

Här kommer ett sånt där tråkigt inlägg när jag behöver skriva av mig lite igen. Så om du inte vill höra mig gnälla kan du sluta läsa typ nu. Tack. Snart gått ett och ett halvt år. Men lever fortfarande kvar med skiten. Förstår det inte. Känns som jag är redo att släppa allt ibland. Närmre nu i alla fall. Men det kommer lika fort tillbaka. Fick sluta följa henne på insta igen. Nu när vi inte hörs alls så gör det för ont att bara få sporadisk uppdatering när man inte är beredd på det. En bild, eller veta vad hon gör. Orkar inte. Vill inte se hur hon ser ut. Eller att hon äter lunch där och med vem. Jag saknar bara och tankeverksamhet som inte ska vara där kommer tillbaka. Hatar det. Men släppa allt. Låta henne bli som andra ex. Hon är inte samma. Jag har ex som jag tillbringar ett halv år, år med. Som jag knappt minns vad de heter. Jag känner de inte längre alls. Det vore konstigt. Men det är väl så det ska bli. Men jag är rädd för det. Släppa allt. Men är väl det som behövs. Din dumma jävel. Men med tiden kommer även de dåliga minnena tillbaka. Vet hur illa hon gjort mig. Så förstår inte hur jag kan måla upp en så vacker bild av henne. Men jag hade valt att leva resten av mitt lev med henne och det sitter kvar. Förhelvete. Men nu fick jag det skrivet. Kanske jag kan släppa det en vecka till. Förbannadejävlahelvete. Det är bra nu Dennis. Livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen