Dimmiga dagar.

Blev en kanonhelg. Fredagen på jobbet blev väldigt lyckad. Sen ett 25årskalas med fina flickor på lördagen. Men båda dagarna blev hårda med för sen efterfest osv. Så har väl knappt återhämtat mig än. Men ibland är det värt det. Men får sluta köra tvådagars snart. Mår ju lika skit varje gång. Är för gammal för sånt här. Men som sagt. Nästan återhämtad nu och är nöjd med helgen så ska inte gnälla. Nu kör vi väl på jobb igen som vanligt. Har haft en dum svacka igen. Eller hela förra veckan. Orkar inget annat än det jag verkligen måste. Sen springer jag hem och gömmer mig. Känns riktigt fuckat när det blir så. Vet att jag är bättre och starkare än så men ibland måste jag abra försvinna ett tag. Det har jag lärt mig leva med. Men posetiva tankar nu. Dra åt helvete! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen