Måndag.

Måndag igen och jag är ledig. Har vart en riktigt trevlig helg. Lugn men med två riktigt trevliga dagar och kvällar med hockey, lite öl, grillning och vänner. Härligt att Färjestad är klara för SM-final. 

Ska ge mig iväg snart och posta ett paket. Ska köpa en resväska till Rhodos-resan i maj också tänkte jag. Egentligen vill jag inskaffa ett Nintendo 3DS också, men jag får inte för min sambo. Men jag får väl vara busig och hålla det gömt.

Blir förbannat trött på den där snön som ska komma och jävlas hela tiden. Vill ha riktig vår nu. Ska ladda upp för en kall promenad nu, eller om jag ska vara slapp och ta bussjäveln. Får se. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen