Nintendo Wii U



Det har vart mycket på sistone. E3 har dragit igång och Apple har haft sitt event. Dock ganska dåligt med nyheter. Det mesta har man läst och sett innan. Dåligt. Men jag hinner varken följa nyhetsflödet eller blogga om det. Också dåligt.

Det som glädjer mig mest är att Nintendo i samband med sin presskonferens släppte uppdateringen till 3DS som ger eShop och webbläsare. Dessutom bjussade de på ett upphottat ExciteBike i 3D. Största nyheten på E3 är antagligen nya Nintendo Wii U som ni ser här över. Men det mesta hade man hört på ryktesvägen innan tyvärr. Men kontrollen verkar grym. Blir dyrt sen när man ska inskaffa alla nya konsoller som kommer. PS Vita verkar trevlig också. Playstations nya handhållna. Köpa köpa köpa.

Angående Apples Event finns det heller inte så mycket att säga. iOS 5 kommer med några trevliga funktioner, iCloud verkar ganska trevligt när man har flera Appleenheter. Men jag vill ha iPhone 5 nu. Min är sliten och köpa en vit fyra känns dumt om det kommer en femma i höst/vinter. Även om det lockar.

Så nu lättade jag lite på prylbloggarpressen jag har känt från er era jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen