Fy, igen.

Har vart en väldigt dålig bloggare igen. Blev en långhelg. Tog extraledigt i fredags för att få lite mer sammanhängade ledigt. Har egentligen inte hänt så mycket. Utgång i onsdags, sen hängt med vänner och försökt vart lite ute i solen. Både jag och flickan har hunnit bli sjuka också. Högst onödigt just nu. Får se om det blir utgång i morgon igen. Men för att fotografera i så fall. Men har inte hört något så får se hur det blir med det. Dessutom vore det bra om jag känner mig lite friskare tills dess.

Sen på tisdag är det dags för jobb igen. Så då rullar väl allting på som vanligt. Känns verkligen som att jag aldrig har någon tid över. Så är det. Puss på er, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen