Playstation Move.




Gav mig iväg på lite morgonäventyr i morse. Åkte ut till ONOFF för att köpa Playstation Move Starterpack. Tydligen lite för tidigt för fick vänta ett tag innan de fick fram det från dagens leveranser. Men fick mitt exemplar till slut i alla fall.

Starterpack innehåller kamera, kontroll och en blu-ray-skiva med demon och instruktionsfilm. Har alltid tyckt att kontrollen är grymt ful men den ligger överraskande bra i handen faktiskt. Det är nio demon man får med på skivan. Beat Sketcher, Echochrome II, EyePer Move Edition, Sport Champions, Start The Party, Tiger Woods PGA 11, The Shoot, Tumble och TV Superstars.

Har bara hunnit testa The Shoot och Sport Champions än, de jag såg fram mest emot att testa. The Shoot är ett riktigt underhållande skjutarspel men svårt eftersom man inte ser något sikte på skärmen. Tog en bra stund att bara slå in sitt namn eftersom man inte riktigt vet vilken bokstav man siktar på.

Sport Champions är egentligen old news eftersom det är en ripoff på WiiSports. Så inget nytt där, pingis och frisbee golf får man prova på. Det funkar bra och är ganska så exakt, men inget nytt som sagt.

Återkommer om jag hittar några guldkorn eller bottennapp bland de andra spelen.

Provkörde min nya WESC-trench också. Så stiligt så.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Sjukt snygg jacka!

2010-09-20 @ 17:22:06
URL: http://gemigkarlekforhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen