En helg.

Ännu en helg har passerat i raketfart. Började med en trevlig fredagskväll hemma hos lillebror, så pass trevlig att man inte orkade med något lördagen. Hade sett fram emot en trevlig fest hos Johan hela veckan men jag låg hemma och mådde illa och va helt kraftlös istället. Flickan kom hem från Linköping, shopping och hockey helt slut också, så det resulterade i en väldigt lugn hemmakväll istället, men mysigt det med.

Idag satsar vi nog på en lugn och skön söndag och en filmkväll. Laddat upp med Beck: I stormens öga, This Is It och Det regnar köttbullar. Ska nog kunna bli en trevlig filmkväll av det. Flickan har önskat hamburgare, gurk och morotstavar och dipp.

Min fina förstärkare vart redan skickad i fredags, så med lite tur får jag den redan i morgon. Min Harman/kardon AVR-160, blir trevligt. Måste inhandla nya svindyra högtalare snart också, men ska bli extremt trevligt med äkta bioljud här hemma.

Nu ska jag ta en dusch och sen knalla de 50 meterna till närmsta affär och handla lite gott till mig, flickan och katterna. Ha en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen