Klockradio Deluxe.




Jag va rastlös innan jobbet idag. Så tog en tur ut till Maxi och ONOFF. Hade fått en presentcheck på 250kr som va tvungen att spenderas. Typiskt när jag nyss shoppat på ONOFF. Men då fick det bli en hi-tech klockradio med iPhone-docka från Sony. Superfin.

Funkar både som musikspelare, väckarklocka och laddare. Med kontroll man kan styra musiken och iPod menyerna med. Riktigt smidigt.

Haft ögonen på den ett tag och nu fick jag den till kalaspris. Ord. pris ligger på 1200kr. Men de hade fyndpris på den så med min check och 10% betalade jag bara 559kr. Bra affär. Sen har mediaspelaren och hårddisken fått ny plats. Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen