Söndag.


En väldigt lugn söndag har passerat. Mesta tiden har tillbringats i soffan och i sängen. Flickan har vart iväg så jag har legat ensam på soffan och snaskat på en kebabpizza och sett på Ice Age 3 på blu-ray. Helt fantastisk bild på Ice Age, animerat ska verkligen ses i full-hd.


Det blev lite kalas här igår. Började med att jag mötte Matti på stan när jag va påväg hem från jobbet. Åt lunch med honom och Erik på Chill Out. Freterad kyckling, ris och sötsursås. Supergott. Sen följde jag med dem hem till Matti för lite tipslördag och andra spel. Trevligt.

Sen hämtade Tobban och Fredrik upp oss och vi åkte hem hit. Där flickan, hennes syster och några småflickor satt och hade det trevligt. Så det vart lite kalas med SingStar och Barcelona-matchen. Tydligen va det livat för Securitas tittade förbi, men de skrattade bara och tyckte inte alls det va så livat, är nog bara någon gnällig tant i huset som inte tycker om oss helt enkelt.

Sen slutade kvällen med en tur till Harry´s. Ganska trevligt faktiskt. allt som allt så va det en väldigt trevlig eftermiddag, kväll och natt i alla fall.

Nu är det dags för En annan del av köping-Tobbe snart. God kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen