iPad Kamerakit


Inhandlade ett Camera Connection Kit till iPaden idag. Så att man kan importera bilder från iPhonen eller kameran. Via USB eller minneskort. Funkar riktigt smidigt. Perfekt eftersom iPaden är som gjord för redigering och visning av bilder.

Beställde även en dockstation med tangentbord samtidigt. På ONOFF. Trodde jag. Anade att priset va för bra för att vara sant. Visade sig sen att det är tryckfel i annonsbladet, för art.numret och priset tillhör egentligen en VGA-kontakt till iPad.

Så det är tydligen en sån jag beställt. Dumt att vi inte upptäckte det i butiken. Får ringa och ändra det i morgon för den vill jag inte ha. Tror dock inte jag vill ha dockstationen för ord.pris som ligger på 599kr. Inhandlade det enbart för att det va så billigt. 287kr. Förbannat.

Uppdaterat.
Har pratat med ONOFF nu igen på morgonen. Helt klart ett tryckfel. Men eftersom jag redan har beställt och betalt så beställer de hem en dockstation åt mig till samma pris. Blir en riktigt bra affär för mig eftersom den egentligen kostar 599. 300kr off. Bra ONOFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen