Dyrt.

Man kan tycka att jag har shoppat så att det räcker för ett par månader nu. Men icke. Redan nästa månad, September kommer det ett par solklara spelköp. NHL11 (16/9) FIFA11 (30/9) och Playstation Move (15/9).

FIFA och NHL måste man köpa nästan varje år, va skeptisk inför Move faktiskt. Tröttnat lite på att viffta efter alla år med Wii. Men efter att använt lunchen till att titta på lite videos så är jag faktiskt extremt sugen. Föredrar mitt Playstation 3 före alla andra konsoller så ett till trevligt partyspel till det gör verkligen ingenting.

Dessutom va startpaketet billigare än vad jag trodde det skulle vara. 599-649kr för kontroll, kamera och skiva med spel. Kommer bli en dyr spelmånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen