Det perfekta iPhone-skyddet.




Sökandet har vart långt och intensivt, men äntligen kom jag över ett skydd som jag verkligen gillar. FlexiShell från Marware. Det gör nästan utseendet på iPhonen bättre, gillar den vita inramningen runt skärmen.

Högblank vit och greppvänlig tunn plast som bara gör telefonen 2 mm tjockare. Man får dessutom en plastfilm som skyddar mot repor för skärmen. Gick på 299kr på The Phonehouse, och de brukar ha överpriser så går säkert hitta betydligt billigare men jag tycker att det va värt varenda krona. 

Är det bara jag eller börjar jag bli kung på produktfotografering?


Kommentarer
Postat av: Susanne

kung o kung....prins kanske :-D

2009-10-17 @ 17:57:27
URL: http://snyggatsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen