En liten apa.


Hej, jag vet någon som kommer få Kaj Bojesens apa i julklapp. En riktig designklassiker från 1951. Den lilla, för den stora på 60 cm kostar 11000kr, den lilla kostar såklart också skjortan. Men det va jag värd, någon värd menar jag.

Annars har det vart en hård dag på jobbet idag, har börjat flytta ner hela övervåningen på huset vi har kontoret i. För det ska rivas och renoveras där uppe. Blir väl sådär 2 miljoner kartonger att flytta. Hann bara hem en snabbis för att duscha och betala räkningarna innan jag vart medraggad på en tur till IKEA. Inhandlade lite korgar, ljus och en tavla bara. Men blev en trevlig liten tur.

Nu är jag trött, funderar på att tvinga flickan att se på Die Hard. För den och Windtalkers fick jag visst med mig hem på blu-ray också. Go' kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen