Tisdagkväll.



Ikväll har vi vart på promenad ner till stan, fick bli en snabbis ner till Tobban för att hämta hockey-biljetterna, för man va tvungen att skriva ut dem själv och jag har ingen skrivare. Så nu är de fixade och det blir alltså Karlstad och hockey i morgon, ska bli trevligt!

Men när vi kom hem hade hyllan över soffan med i stort sett hela min film/musik och spelsamling står i och på trillat ner, gigantiska hål i väggen och katterna va vettskrämda. Förbannat! Men lägenheten känner väl på sig att det är dags att flytta så den hjälper mig kanske bara att packa undan lite. Men konstigt nog har jag inte hört något om lägenheten idag, dumt.

Nu håller jag på att lagar mat, panerar fisk, hajmal tror jag den hette, låter läskigt, sen blir det kokt potatis, remoladsås, gröna ärtor och rivna morötter. Blir nog smarrigt. Sen blir det film dessutom, Blood Diamond på Bluray, mycket trevligt.

Uppdattering.
Maten vart helt perfekt och jättegod. Filmen hade jag aldrig sett innan faktiskt. Den va riktigt riktigt bra, aningen hemsk, men riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Kevser

ooo vad mummsigt..Den filmen har jag sett verkligen super bra...

2009-03-11 @ 11:53:03
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen