en söndagsmåndag?

Idag är det visst måndag, men känns mer som söndag känner jag. Har en lugn och skön morgon i alla fall, har visst inte ätit frukost än så det ä nog dags för det.

Jesper blev kvar hela dagen igår, vi spelade mest FIFA, men sen på kvällen käkade vi lasagne och såg på Wipeout, Sanningens Ögonblick och Herre på Täppan. Så det va en trevlig söndagkväll.

Städade och monterade upp och ner hyllor igår. Så ser ganska så annorlunda ut här nu, skönt. Men jag blir aldrig riktigt nöjd, vill flytta! Men det är fint, så det duger.

Ne, nu måste jag ha kaffe och fil, sen har jag nya episoder av Simpsons, Family Guy och American Dad att se. Så So long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen