Sverige.

Sitter hemma hos mamma nu i den nya stora fina lägenheten. Träffat de sötste små svartbruna kattbebisarna och innan vi kom hit va vi nere hos Johan och spelade fotboll med Marcus och busade med Alice.

Vi gör lunch nu, färskpotatis, sill och sen rabarsberspaj efter det. Kanske en snaps till maten med, det är ju trots allt sveriges nationaldag så det måste firas. Sen ikväll blir det fotboll, men vet inte riktigt vart än. Mamma vill att vi ska vara kvar här och ha inflyttningsfest, men annars blir det kanske storbild vid Med Eller Utan eller lite häng hemma hos Tobban, så flera trevliga alternativ, men vi får se vad vi orkar för vi är ju sjuka hela bunten.

Ne, nu ska jag hjälpa tjejerna i köket. Hej.

Uppdatering:
Vi vart kvar hos mamma ganska länga sen, vi kom precis hem nu och klockan är nästan 7. Det va fantastiskt hos mamma, vi åt så himla gott och sen underhöll vi oss med att testa allt i mammas barskåp, testade ut vilket som va bäst mot förkylning. Jägern höll vi på med längst så tror den vann faktiskt. Har nästan aldrig sett mamma på så bra humör.

Sen spådde mamma mig och Sarah, de tarotkort som kom upp på mig va helt sjukt nära verkligheten. Spännande.

Hur som helst, nu sitter vi här hemma och väntar på att Matti ska glida förbi i en taxi som även jag och Sarah ska hoppa in i och sen glida ner till Tobban och Emma, sen blir det fotboll med lite vänner där nere. Så det blir trevligt.

Oslagbar dag. Bara Sverige vinner nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen