På G.

Nu är jag äntligen klar här hemma, bara fixa till mig som återstår. Sen ska jag bort och handla och möta Jesper för han är påväg hit strax. Sen kommer nog Matti och Tobbe snart också, sen kanske deras vänner från Norrköping skulle komma ikväll. Så kanske blir ett par stycken här ikväll ändå, men har tänkt att ta det rätt lugnt. Men får väl se vad kvällen har att ge. Dags att hoppa in i duchen!

Uppdatering.
Nu har Jesper och jag precis ätit revbenspjäll, pommes och mimosassallad. Riktigt gott. Matti har Erik har kommit nu. Så nu spelar vi NHL09 och tar varsin öl. Så nu är vi verkligen på G.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh! gud va gott med revbenspjäll :P nu blir jag avis!

2009-01-10 @ 11:58:28
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen