Jag vill vara lika fantastisk som en i mängden.

Det är fan livsfarligt att gå upp så där tidigt, speciellt efter bara 2 timmars sömn kanske. Så har somnat så fort mitt söta lilla nyklippta huvud nuddat en kudde i soffan. Kommer jag säkert inte kunna somna i natt sen bara för det.

Sugen på att se en bra film eller något, men vet inte vad. Antar att det får bli ett par avsnitt My Name Is Earl istället, men tror bara jag har två kvar nu. Eller kanske spela något, men det är roligare med sällskap, det kanske innefattar allt soffmys egentligen.

Men annars drömmer jag mest om sommar, sol, strandfotboll, kalla öl och kärlek. Vart kan man köpa det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek har du ju redan älskling! :) Längtar med till sommaren och din stuga! <3

2009-01-18 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen