Jag är bra på att vara själv, men usel på att vara ensam.

God morgon! Eller jag har vart vaken länge nu, för Sarah gick upp sju eller något i morse för att åka iväg och ta tåget till Norge. Känns konstigt att hon åker iväg, varesig vi vart ihop eller inte så har vi inte vart ifrån varandra mer än några dagar sen vi träffades för typ 4 år sen, så kommer bli konstigt och ensamt. Men tror det är bra för oss båda att få vara ifrån varandra ett tag.

Så jag har legat på soffan och halvsovit och tittat på tv nu på förmiddagen, men piggnade till lite nu och kände att jag behövde frukost så ska ut i köket och rota efter något att stoppa i mig. Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen