Skön start på dagen.



Har haft en riktigt lugn och skön morgon, lyckades sova ut till halv 12. Sen har jag ätit en smarrig frukost och plockat fram mitt DS och povat nyutgåvan av Chrono Trigger. Har hunnit med att sitta vid datorn och göra lite datajobb med, letat reda på lite bilder och sånt.

Chrono Trigger ska vara ett ritkgit trevlgit rollspel, som det har vart mycket snack om, för först när det släpptes 1995 så kom det aldrig till europa, men ändå valdes det till världens bästa RPG. Har spelat det nån gång tidigare på SNES, men nu hann jag inte spela så mycket innan det hängde sig och min sparning försvann, så får ge det ett nytt försök senare. Typiskt.

Annars har jag ännu ett nytt Heroes avsnitt att se idag, och en massa annat att göra. Så den här dagen ska nog med snart passera förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen