4:e Advent.


Fjärde adventsfrukost med köttbullemacka, kaffe och risgrynsgröt. Det är inte dumt.

Mitt internet är fortfarande tvärdött och teknikern som ska komma och kolla kommer inte förens den 29:e. Internet&telefonlös och störningar i tv-sändningarna i två veckor. Känns inget roligt alls. För de trodde inte att det bara är mitt modem eftersom jag har problem med teven också, så någon snubbe ska komma och kika på hålet i väggen.

Så blir inte att jag sitter så mycket vid datorn nu, vilket resulterar i rätt få skrivna bloggar. Sitter uppkopplad med mini Frank och iPhonen nu, i soffan efter frukosten och ser på 'Vänner'. Ganska mysigt.

Julen är planerad nu i alla fall. Jobbar måndag till onsdag, men kvällarna är välfyllda med julfiranden. Måndag blir det glögg och julklappspel med älsklingen, Matti och Matilda. Tisdag blir det julfirande hos flickans pappa. Onsdag blir det uppesittarkväll och lite julfirande hos storebror med familj.

Sen på julafton ska vi vara hos storebror igen men då kommer hela familjen på firande. Så ser ut att bli en riktig jul för en gångs skull. Inte bara jag och lillebror som blir lämnade ensamma och sitter och dricker öl och spelar tv-spel, även om de jularna med vart trevliga.

Ska återgå till mitt 'Vänner'-tittande. Glad 4:e Advent.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte en dålig köttbullemacka heller! Men vad har du på? Senap?

2009-12-22 @ 14:01:45
Postat av: Dennis

Yes, lite stark senap på gör susen! ;)

2009-12-22 @ 23:55:24
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen