Lite om allt.

Hemkommen från jobbet precis, har fotat och lagt upp lite nya produkter på hemsidan och skickat iväg ett gäng mail. Har gått bra och dagen gick fort. Ikväll blir det nog bara en lugn och skön hemmakväll, precis som de flesta andra kvällar.

Längtar tills jag får mina nya glasögon, ska bli så skönt att se bra igen, kanske man har nytta av Full-HD och Blu-ray. Vill ha nya kläder också, det vill man alltid. Sen behöver jag nog klippa mig. Sen är jag i stort behov av pengar.

Men allt det här finns det lösningar på, för glasögonen borde anlända från Italien i slutet av nästa vecka, även min senaste Calibeställning med t-shirtar borde anlända, dessutom trillar det antagligen in lite pengar på kontot nästa vecka, plus att jag ska få en gigantisk mängd pengar av min storebror som har köpt min Nokia N95 8GB och en radiostyrd bil av mig, då borde jag ha råd att klippa mig tillochmed. Så det ända som krävs är egentligen att tiden ska gå, och det litar jag på att den gör.

Som tidsfördriv har jag i alla fall en trevlig kräftskiva att se fram emot. Eftersom det inte vart någon sist vi va i sommarstugan så blir det i helgen istället och den här gången med många vänner och hela min familj, med bröder, flickvänner, bebisar och allt. Så det ska bli förbannat roligt. Storslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen