Bloggtystnad.

Har vart ovanligt tyst här idag, men hela dagen har gått åt till städning och Playstation 3-spelande. Har legat i hårdträning i FIFA09, för Tobban har planerat en FIFA09-tunering inom en snar framtid så det gäller att vara i sitt esse. Så har spelat två hela turneringar och plockat hem 5st nya troféer idag, Duktigt.

Städningen har med gått hett till, fick plåstra om min damsugare efter att ha brutit av handtaget, med en toarulle och massa tejp, lite tattarmek, men nu håller det i alla fall. Ska ändå inhandla en ny snart, en superduperdammsugare som tar kol på katthår tänkte jag, kosta vad det kosta vill.

Nu är jag mitt uppe i lagningen av kvällsmat, det blir laxfilér med smögensås och potatis, det blir nog inte dumt. Flickan som önskat. Så bäst jag går ut i köket och håller ställningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen