Lite shopping, hockey och annan 'random' text.

Shopping är aldrig fel, när det är rea trivs man extra bra. Köpte alla Kents 10 skivor i en samlingsbox för 99kr och sen Full Metal Jacket - Delux edition och I Am Legend på Blu-ray. Allt till ett riktigt bra pris. Trevligt.



Va helt slut även i morse när jag vaknade, men orkade mig iväg till kontoret en sväng ändå. Så fick lite hemsida gjort idag i alla fall. Sen mötte jag Jesper på hemvägen och vi tog en sväng förbi systemet och sen upp hit till mig, så nu sitter vi här hemma hos mig och tittar på hockey och dricker en och annan öl, inte helt fel. Sarah har bjudit hit Matilda, Linn och Evelina också, dessutom har Matti behagat att dyka upp. Så vi är ett riktigt trevligt gäng. Go Färjestad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen