Tisdagskvällar och födelsedagar.

Det vart en riktigt trevligt tisdagskväll sen. Jag agerade mest DJ och ögongodis för flickorna, men det vart en trevlig tillställning. Fick beröm för min goda musiksmak som DJ i alla fall, så jag är nöjd.

Sen i morse kom Tobban och hämtade upp mig vid halv 11, för vi hade bestämt oss för att titta på lite t-shirtar nere på stan. Men va stängt där vi hade tänkt att titta, så vi knallade hem till honom och spelade Euro 2008 på Xbox 360 istället. Jag vann 2 av 3 matcher så Tobban vart rasande som vanligt när han förlorar.

Har köpt Mattis Xbox 360 faktiskt, för han behöver pengar och jag hade lite på sparkontot han kunde ta, så det vart en bra affär för oss båda. Han är uppe i Stockholm nu, så förhoppningsvis hämtar han ner spelet åt mig nu också.


Nu när jag skriver det här är det onsdag och jag sitter i bilen på väg upp till stugan, pappa har hämtar upp mig och Jesper, för vi ska såklart fira pappas 52-års-dag idag! Får se vad vi ställer till med, men det är kanon väder så något bra kan det nog bli.



Senare.
Nu är jag hemma igen och har möjlighet att lägga in det här inlägget. Vi hade super trevligt, åt tårta, grillade hamburgare och körde en massa radiostyrd bil. Men Jesper fick något skit i ögat och ville hem, så hängde med hem till Motala jag också, för pappa skulle ändå gå och lägga sig tidigt och gå upp och jobba i morgon. Så nu sitter jag hemma och inte riktigt vet vad jag ska hitta på, men jag känner mig rätt så trött och sliten så egentligen skulle jag lika gräna bara gå och lägga mig, ska se om det är något skoj på tv, eller om det kanske går att få hem någon hit som vill umgås lite. Men men, sånt som märks, natti om inte annat.


1. Jesper river ett skåp som ska eldas 2. Lilla Marcus hjälper till 3. Världens bästa bebis. 4. Världens bästa storebror badar 5. Födelsedagsbarnet och storebror 6. Hamburgare 7. Alice charmar födelsedagsbarnet med lite snygga miner.


Kommentarer
Postat av: castru

Din meny ligger lite långt ner ;)

2008-05-28 @ 23:37:43
URL: http://castru.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 23:40:29
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen