Vakna.

image470
Pappa kom förbi och bjöd mig på en raggartur, vi va och hämtade pizza och runt lite. Så köpte en pizza även jag, men åt den inte för va fortfarande mätt efter lunchen. Får spara den tills innan jag ska iväg sen istället. Ska som sagt iväg till Tobban och Emma senare sen, vid halv 7 kanske. Va i alla fall trött när jag kom hem, så la mig på sängen och lyssnade på Håkanbråkan, med texthäftet. Nu har jag legat där ett tag, vart ju såklart inte piggare av det. Ska väl ta en dusch och piffa till mig inför kvällen strax, kanske piggnar till då med lite tur.

Hoppas alla får en fin kväll, dock några jag inte önskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen