"Ska vi dra en FIFA? Ja, visst vi kan dra en FIKA!"

Idag vaknade jag aningen tidigare, vid halv tio. Betydligt piggare och inte alls lika krasslig som igår. Så har hunnit med att tvätta tre par jeans jag hittade i gårdagens garderobstädning, hatar att tvätta jeans, man förstör dom och de blir bara sämre, så fick bli i en hink inne i badrummet med kallvatten, eftersom jag inte har något badkar längre nu efter avloppskrisen 08.

Har hunnit städa köket , diskat, spelat lite NHL och tänkte precis ta och dammsuga lite också. Annars väntar jag mest på lillebror nu, för han skulle komma upp och leka lite. Han måste få uppleva skillnaden på PS3 med HDMI. Bäst jag dammsuger och tar på mig ett par byxor nu innan han kommer. Hångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen