Lugn fortsättning.

Vart en lugn men trevlig tillställning igår, som vanligt. Vart jag, Sarah, Jesper, Evelina och Matilda. Men bara Sarah och jag som festade så vart lugnt, lite tråkigt för jag va på riktigt festhumör igår. Men det vart Buzz och FIFA som vanligt så det va såklart trevligt. Jag bjöd över Matti för han brukar ju alltid vara på topp men han fastande hos Erik istället, typiskt.

Hade velat göra något idag med, men vet inte vad det kan bli. Glömde såklart att gå till systemet innan det stängde, men får se hur det löser sig. Matti kommer nog snart hit, vi ska käka och sen hitta på något. Så ska ta en dusch och sen spela lite Warhawk känner jag. Puss och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen