God jul Dennis önskar tomten.


Sitter och kollar igenom CDON's vinterrea, finns en hel del trevligt. Skulle precis lägga en beställning men gick inte, av någon konstig anledning har mitt cdonkonto spärrats. Helskumt.

Tänkte köpa nya WESC-lurar, har ett par men vill ha de nya lurarna med mjuka muddar för öronen. Det är 60% på de orangea så det är bara slå till. Sen hade jag tänkt mig Orange Box till PS3 och en Will Farrell-box, då fick man köpa en Futurama film med två av filmerna för bara 69kr, så det tyckte jag va flera bra kap, men nu gick det ju visst inte beställa så. Hoppas det löser sig under dagen annars så får jag väl beställa i någon annans namn.

Ett riktigt bra kap är annars Guitar Hero 3 med två gitarrer för bara 499kr till alla konsoller! Är sugen att köpa det till PS3, men eftersom jag redan har det till Wii så känns det aningen onödigt.

Kommentarer
Postat av: Tina.

Galet fina lurar, & billigt värre var de ju också :)

2008-12-21 @ 23:15:47
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen