Gimme gimme gimme.




Det blev ett ABBA Singstar inhandlat sen igår, 499kr fick jag ge så det va nog en kap med tanke på att det kostar 699kr på de flesta ställena. Så det vart en trevlig kväll med sång och superduperpizza. Det blev bara jag, lillebror Jesper, Sarah och Matilda, så vart rätt lugnt. Men väldigt trevligt. Så pass trevligt att vi bestämde att göra om det ikväll.

Ska göra mig fin och äta lite nu sen ska jag ner till stan en snabbis. Måste förbi systemet och sen tänkte jag att jag kunde passa på och inhandla de sista klapparna. Ska nog kolla vart man billigast kan inhandla en till Singstar-skiva, det är sjukt kul med ABBA-låtar men lite ombyte hade vart trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen