Mer design åt dennis!

En hel dag i shoppingens tecken, det kan väl aldrig vara fel. Riktigt roliga affärer det har öppnar runt om i tornby, massa trevliga designaffärer, har sett massa fint som jag typ bara sett på bild förut och jag har fått provsitta en barcelona fotölj! en av de sämre kopiorna kanske, men för bara 2999kr! så funderar på om det kanske är värt det, har önskat mig en sen jag va en 16 årig liten pojke. Affären jag hittade den i ska snart öppna i Motala med, Shape. Men kikade mest, blir lätt lite dumsnål även fast man hittar massa fint man vill ha.

På IKEA vart det i alla fall den gröna fina mattan, tycker själv det vart jätte fint och det är huvudsaken, annars vart det bara sängkläder och lite glödlampor. Så vi va runt i en massa affärer och åt på MAX - supergott, och jättekul och trevligt har jag haft hela dagen.

Stannade till på mobilia i mantorp på hemvägen, där finns det en outlet som jag inte vart på tidigare, och där släppte mina hämningar och dumsnålhet. Köpte 4st Filippa K muggar, två stycken små iittala skålar, en bricka med tillhörande kopp och en grön kökshanduk. Riktiga kanon priser, men dyrt vart det ändå.


Kommentarer
Postat av: John

Åhh jag vill bo hos dig...Det kan vi lösa va?

2007-09-30 @ 22:51:37
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Tobbe

jo det var en trevligt resa vi gjorde...räknade nu, har fan 12 st Filippa K muggar =) inte dåligt

2007-09-30 @ 23:23:48
Postat av: lill-sarah

ååååh fint

2007-10-01 @ 16:55:15
Postat av: Helojna

får man fråga vad filippa k-muggarna kostade? ;)

2007-10-01 @ 22:58:40
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen