Soundtrack of my life.

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!

fuck you i wont do what you tell me!


MOTHERFUCKER!


Bara några rader ut min favoritlåt, det är en så skön kännsla i låten, det kan man nästan känna av att bara läsa textraderna, är det inte så? 'Rage Against the Machine - Killing in the Name' heter den om ni sjävla blir sugna. I slutet av låten, spela lite för högt och känn hur hatet växer när du stillsamt sjunger med i texten, om det kommer tårar så är det resultatet vi letar efter, lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen