Saker.

Sarah skickade ca 40 sms igår, svarade inte på de 10 sista i alla fall, hade mobilen på ljudlös låg i sängen så jag inte skulle höra den vibbrera. Jag va ensam igår, inte med någon, erotik finns som filmer, även kallade porrfilmer, så jag va ensam, inte med någon, jag har inte gått vidare med mitt underbara liv än, det får vänta lite, jag ger det här lite tid först. Om du va orolig att jag hade knullat med någon annan Sarah? Jag har inte lika lätt för det där som du..

Jag orkade stå imot ett tag, en kväll, sen svarade jag på ett sms. Sen skrev hon från sin msn, som hon aldrig använder så hade glömt att blocka den, ångrar att jag svarade för vart bara ledsen igen.

Även Lilla-Sarah sa ifrån idag, att jag inte får fråga mer saker nu för hon mår med dåligt av det här, så pass dåligt så hon helst inte vill att ex-Sarah ska komma på hennes födelsedagskalas idag, grattis på födelsedagen glömde säga det! GATTIS! Jag tycker du gjorde rätt och älskar dig för det, jag va tvungen att få reda på en del av sanningen så jag vet att jag gör rätt.

Jag mår så fruktansvärt illa, inte för att jag är bakis om någon skulle tro det. Idag ska jag vara arg, några timmar eller så i alla fall, kanske ska kräkas lite också, så långt har jag planerat idag. Får se om det blir trevligare sen framför kvällen, har blivit överbjuden på Idol och drinkar hos en vän, får se om jag pallar.

Då håller vi alla tummarna för att jag återkommer med ett bättre humör senare.

Kommentarer
Postat av: Little darling

Ha en bra helg :D

2007-10-12 @ 09:47:19
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen