Bullet in the fucking head.

image81
Idag är jag jätte förkyld, har massa ont i magen och är inte på mitt bästa humör. Lyssnar på rage against lite för högt och känner för att bara skrika eller vara allmänt elak mot någon.

Matti åkte vid tre igår sen, jag låg mest på soffan och sov bort dagen för jag va rätt trött efter helgens bravader. Missan va med trött efter att ha gått på helspänn hela helgen så hon sov med mig hela dagen.

Jag är väldigt irriterad på min jävla dator, alla videofiler är grå, har installerat om codec 300 ggr men det hjälper inte, någon som vet vad det kan va får gärna höra av sig innan jag åker och köper en ny dator jävel.

Ne, nu vill inte jag skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen