We-hörlurar.

image181
Tror ärligt talat det är shoppingen som håller mig vid liv just nu, kan inte riktigt sluta för då vet man aldrig vad som händer. Egentligen tillåter inte mitt konto detta men vart vädligt sugen på ett par WE-hörlurar, är lite trött på mina ipod lurar som jag använder till min mobil nu, de bara trillar ur mina missbildade öron och det går inte spela högt i dom. Dessa är hur snygga som helst och kostar 499kr på Junkyard.se. Båda är fina så kan inte riktigt bestämma mig vilka jag helst vill ha. På tal om shopping så skickade Zoovillage mitt paket igår så borde få det i dag eller senast i morgon om dom på posten är lika saga som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen